خير، براي انجام سفارش ايجاد حساب كاربري در سايت ضروري است.
براي تغيير كالاهاي خريداري داده شده يا لغو سفارش ميبايست در ساعات اداري با همكاران ما در بخش پشتيباني سايت تماس بگيريد.
بله، امكان سفارش در تمام روزهاي هفته و درتمام ساعات روز وجود دارد.
در ساعات كاري پس از ثبت سفارش اطلاعات مربوطه به صورت سيستمي به بخش فروش انتقال پيدا ميكند و در چهارچوب زماني گفته شده پردازش خريد صورت خواهد گرفت و نيازي به پيگيري توسط كاربر وجود ندارد.
به صفحه ورد به سايت برويد و روي گزينهي رمز عبور را فراموش كردهايد كليك كنيد.
در پايان فرآيند خريد شماره فاكتور به شما نمايش داده خواهد شد. اين شماره فاكتور به صورت پيامك نيز براي شما ارسال ميشود.
در منوي حساب من در بخش سفارشات ميتوانيد سابقهي سفارشات خود را مشاهده كنيد.
خير نيازي نيست بانك شما و درگاه سايت يكسان باشند.
اين مشكل از سمت بانك و درگاههاي بانكي است و طي 72 ساعت پول به حساب شما برميگردد. درصورتي كه وجه مربوطه در مدت ذكر شده به حساب شما برگشت داده نشد موضوع را با واحد پشتيباني مطرح كنيد
خير. اضافه به سبد خريد به معناي ثبت سفارش است. در مواردي ممكن است امكان تهيهي كالا وجود نداشته باشد كه در اينصورت با هماهنگي قبلي وجه پرداختي به حساب شما برگشت زده خواهد شد.